My Year in Sterling Heights!

My American Life

Hi,,,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven, maar ik heb het echt heel erg druk. Om 7.20 begin ik met school, naar school meteen door naar de volleybal, als we klaar zijn met volleyballen ga ik naar huis en eten/douchen, dan is het tijd om huiswerk te maken en daarna is het al weer tijd om te slapen. Zaterdags bestaan voor altijd heledagen toernooi. Dit is dus hoe mijn dagen eruit zien. Dus kun je zien hoe druk ik ben en heb niet echt tijd om veel andere dingen te doen.

Ik heb pre calculus vervangen in Algebra 1, want mijn pre calc. lerares dacht dat dat beter zou zijn. Algebra 1 is echt super makkelijk!! :PMijn rooster is daardoor veranderd. Ik begin met evironmental science, dan algebra 1, dan us government, dan us historty, dan lunch (C), dan English en dan Spaans.

We hebben nu in totaal 3 competetie wedstrijden gehad en alle 3 gewonnen. Nadat ik spelverderler en diagonaal ben geweest, sta ik nu op de buitenkant en ik denk dat ik hier voorlopig ook blijf. :P Gisteren hadden we weer een toernooi. We gingen hier rond 6.30 weg enhettoernooi was afgelopen rond 18.30. Het was dus een erg lange dan, maar we 2de geworden.

Volgende week bestaat uit spirit week (of homecoming week). Maandag is het Disney, Dinsdag zijn we vrij, Woensdag is Wild Western, Donderdag is Color Day (Seniors zijn zwart) en Vrijdag is Team Day. Dit betekent dat je bijv. maandag iets draagt wat met Disney heeft te maken enz. Zaterdag is dan de homecoming dance.

Bye, XXX

Jette

'Love is missing someone whenever you're apart, but somehow feeling warm inside because you're close in heart'

Reacties

Reacties

Susan (shnor)

Heeee Jette,
Vet leuk om te horen hoe t daar is!
super drukke dagen maar alsnog, als het gaat vervelen, leer je nieuwe team (wat waarschijnlijk veeel saaier is dan je vorige team (a)?? ) even 'shnor' aan. !! haha

xxxxxxxxxxx liefs susan

Jan

Ik zie het. Het gaat hartstikke goed met je. Onze top volleyballer.

Jette

Haha Susan, dat zal ik wel even doen! :P

Susan

Zet je de foto er dan ook even op jette? hahaha!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active