My Year in Sterling Heights!

The First of August

Hallow,,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets vanme heb laten horen. In mijn vorige blog had ik net een gastgezin en kon ik jullie nog niet zoveel over PJ and Lisa vertellen.

Sinds de dag dat ik door Travel Active ben gebeld met het nieuws dat ze een gastgezin hadden gevonden mail ik al met ze. Het zijn echt hele aardige mensen en ze zijn ook heel open. Ze vertellen me vanalles en zijn druk bezig met alles te regelen, zodat als ik daar ben alles goed verloopt. Ook heb ik al 2x met ze geskyped, wat echt super leuk was. Zo zie je toch al een beetje 'in real life'. En ik heb ze dan ook maar meteen even geleerd hoe je mijn naam uit moeten spreken, want ja Jette is toch wel lastig.

Wink

Hoe meer contact ik met ze heb, hoe beter ik ze leer kennen, waardoor ik nog meer zin krijg om naar Amerika te gaan.

Zoals je al in mijn vorige blog kon lezen dacht ik dat ik rond 25 augustus zal vertrekken, maar dit is helemaal anders gelopen. Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van PJ and Lisa met daarin informatie over het volleyballen op mijn High School. Omdat het volleybal seizoen aan het begin van het schooljaar is, beginnen de try-outs al voordat de school begint. PJ and Lisa hadden met de coach overlegt of ik daar aan mee kon doen en dat kon wel. De try-outs beginnen al op 8 augustus, terwijl mijn school pas 4 september begint. Ik heb dus met Travel Active gebeld om te vragen of ik eerder weg mag/kan in verband met de volleybal try-outs. Laatst kreeg ik mijn vertrekdatum te horen en het is 1 augustus geworden. Dit betekent dat ik 4 augustus bij mij 'hostfamily' aankom, omdat ik nog eerst met de organisatie een paar dagen naar New York gaan. Wat ik natuurlijk super vet vind! Dit betekent dus ook dat ik mee kan doen met de volleybal try-outs.
Nu ik het toch over mijn High School heb, kan ik ook meteen even vertellen dat ik terecht kom in het Senior Year, het laatste jaar. Dit vind ik wel heel erg leuk, omdat dit toch wel HET jaar is op de American High School.

Bij deze dus eventjes weer een update. 9 juni heb ik een voorbereidingsbijeenkomst, dus dan zal ik waarschijnlijk nog wel meer informatie hebben.De tijd gaat nu toch wel best snel, nog maar ongeveer 2,5 maand te gaan en dan vertrek ik al naar The United States of America.

Liefs,,
Jette

Reacties

Reacties

Nienke

Oh Jette ik ben echt zo jaloers!
Ik ga dan al wat eerder afscheid van je nemen, aangezien ik half juli richting Duitsland ga voor stage...

Jette

Oh oké. Maar dat is ook leuk!

wilma gommer

dat betekent dat we al 17 juli al afscheid van jou moeten nemen ,maar dat maakt niet uit als jij maar een hele leuke tijd daar hebt en dan zien we je gewoon volgend jaar weer terug!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active