My Year in Sterling Heights!

HOSTFAMILY!!!

Hello!!

Vandaag kreeg ik een smsje van Amke dat Travel Active had gebeld. Ik had al zo'n gevoel dat het goed nieuws moest zijn. Ik was niet thuis, maar ze zouden terugbellen. Om 17.15 belde Lana van Travel Active en zei dat ze goed nieuws had. Ze hebben een gastgezin gevonden! Ik was echt super blij en er kwamen dan ook niet veel woorden uit mijn mond. Lana vertelde wat dingen over het gastgezin en ze heeft me informatie gestuurd.

Ik kom bij een echtpaar PJ en Lisa.Ze lijken echt super aardig. Ze hebben verder geen kinderen, maar wel een hond Sasha. Ze wonen in Sterling Heights en het huis ziet er echt super leuk uit. Lisa isgym lerares en PJ werkt bijeen bank. Het zijn actieve mensen die veel van sporten houden. Ze houden van lezen, sporten, muziek, moutainbiken, moterrijden en Lisa vind het leuk om te shoppen!

Wink
Ze houden ook van sportevents en concerts. Dus echt een gezin voor mij! Ook houden ze van reizen en willen ze me graag meer van Amerika laten zien. Ze hebben 4 nichtjes en 1 neefje, die ze vaak bezoeken meestal bij hun ouders.

Sterling Heights ligt in Michigan en heeft 129.669 inwoners. Volgend jaar zal ik naar Adlai E Steverson High School,Home of The Titans,gaan. De school is ongeveer 11 minuten van het huis.
Dit is de site van de school voor verdere informatie: http://www.macomb.k12.mi.us/utica/stevenson/index.htm

Wanneer ik vertrek weet ik nog niet, maar mijn school begint op 4 september en het gastgezin wil heeft als aankomstdatum aangegeven 25 augustus. Dus het zel wel rond die tijd zijn. Het ziet er echt allemaal super leuk uit en het komt nu ook allemaal zo dichtbij. Ik zal ook wat foto's op mijn blog zetten, zodat jullie dat kunnen zien.

Liefs,
een superblij

Jette

Reacties

Reacties

Jan

Peter en Lisa zijn de schuilnamen voor Jan en Annie. Jette komt gewoon een jaartje logeren aan de Havik 18 in Denekamp. Kan ze ons mooi helpen met straat vegen en tuin harken.

Jan

Jette geweldig. Ik heb al gezocht waar die plaats ligt en waar dat huis/school staat

Ellis

Heey Jette! Je hebt een gezin!! super leuk!!
Wat een leuk verhaal en je gastgezin lijkt me ook echt heel leuk! Echt grappig hè, dat ze precies een gezin zoeken wat bij je past! :D
Ik vind dat zo bijzonder, dat er aan de andere kant van de wereld een gezin zit met precies dezelfde interesses.
Nou.. ziet er naar uit dat jij een leuk jaar gaat krijgen!
Liefs,

Jette

Haha Jan, tuurlijk!
Dankje, leuk dat je het hebt opgezocht. Ziet er leuk uit hé!?

Ja, Ellis. Eigenlijk best raar hé. Toen ik dat allemaal las, dacht ik echt van dit past precies bij mij! Ja, denkt dat dat helemaal goed komt, dankje! Jij ook!!

Lisette

Wauuw Jette klinkt echt helemaal super! Het huis ziet er echt heel erg mooi uit :) En Lisa en Peter zien er ook echt uit als hele aardige mensen. Zooo leuk!
En nu heerlijk vollop mailen en blij zijn haha :D.
Liefs,

Jette

Dankje! Ik vind ook echt super leuk uitzien.
Ja, klopt. Ga morgen eerste mailtje schrijven, oeh spannend! ;) Jij ook hé!

Carla

Ai ...! Home of te Titans! Kom je als Titan terug?
Je kunt er wel volleyballen, zag ik!

Gaaf hoor,
liefs, Carla

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active