My Year in Sterling Heights!

Gull Lake & first week at SHS

Hola,

Zoals ik al zei zou ik het laatste weekend voordat de school begintdoor brengen bij PJ's vader (Jim) en Diann. Jim en Diann wonen aan een meer, Gull Lake. Dit weekend bestond vooral uit relaxen, bootje varen en niks doen. Ook hadden we een bonfire bij de vrienden van Jim en Diann, dit was erg gezellig en het was leuk om weer wat nieuwe mensen te ontmoeten.

Maandag was Labor Day en dat betekent dat iedereen een vrije dag heeft. Dinsdag begon het dan echt, School!
Mijn dag ziet er als volgt uit:

1st hour (7.20 - 8.18):
Environmental Science
(Wat ik er van begrijp is dit alles wat met het milieu te maken heeft en welke problemen er zijn en hoe we dit kunnen oplossen, ik snap er niks van)

2nd hour (8.24 - 9.20):
US Government
(Alles over de Amerikaanse politiek, overheid etc.)

3rd hour (9.26 - 10.22):
Spanish 1
(Dit spreekt voorzich, jaa naast Frans, Engels, Nederlands en beetje Duits, ga ik nu ook Spaans leren. Dit is het begin niveau dus de klas bestaatvooral uit Sophomores.)

4th hour (10.28 - 11.30):
US History
(Dit spreekt ook voorzich, alles over de Amerikaanse geschiendenis)

5th hour (11.36 - 12.07):
Pre Calculus
(Dit is één van de wiskunde vakken die ik heb gekozen)

D Lunch (12.13 - 12.38):
Er zijn 4 verschillende lunchen: A, B, C en D. Dit is omdat de school te veel leerlingen heeft om iedereen te gelijk lunch te geven. D lunch is de laatste lunch en voor mij erg laat, aangezien ik al om 6.15 am ontbijt. In de gangen word je ook echt platgedrukt van de drukte!

5th hour (12.44 - 1.09):
Verder met Pre Calculus

6th hour (1.15 - 2.11):
English 12
(Dit is verplicht voor alle seniors. Dit is engels met het niveau van 12th graders, dus dat word lastig voor mij denk ik)

Volleybal (2.30 - 5/5.30):
Eigenlijk duurt de training tot 5/5.30, maar we gaan altijd langer door. Laatst was ik pas om 7.00 uur pm thuis.

Als ik thuis ben moet ik nog douchen, daarna eten, daarna huiswerk maken en dan is het al weer tijd om naar bed te gaan. Mijn dagen zijn dus heel anders dan in Nederland, erg lang en erg vermoeiend, maar ook leuk.

Met volleybal gaat alles goed. Speel niet alleen als spelverdeelster, maar soms ook weer op mijn vertrouwde plekje, diagonaal, wat ik nog steeds erg leuk vind, omdat ik dan mag verdedigen. Donderdag hebben we onze eerste competitie wedstrijd, ben benieuwd.

Liefs,

Jette

'Always believe in yourself, because if you don't then who will?'

Reacties

Reacties

annie heuvels

Hoi Jette

Je zult je vast niet vervelen met zulke lange dagen.
Leuk om je verhalen en fotos te volgen.
Volgens mij is het echt genieten daar.

Heel veel plezier daar in de USA.
Greetzzzzzzzzzzzzzzzzz

Joke Evers

Hey Jette,
Leuk om weer een verhaal van je te lezen met foto's erbij. Je hebt wel drukke dagen, maar wel leuk lijkt me.
Succes met je studie en geniet verder zover je tijd over hebt!
Groetjes vanuit Albergen.

Lotte

Hoi Jette,

vorig jaar ben ik ook op avontuur geweest, dus vind het heel leuk om nu jouw verhalen ook te kunnen lezen! Heel veel plezier, geniet ervan want de tijd vliegt voorbij!

Jette

Hai Lotte,
Bedankt voor je reactie!
Ik zal zeker genie ten, want alleen deze eerste 2 maanden vond ik al super snel gaan!!
Dankje!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active