My Year in Sterling Heights!

We Are Titans!

Hallow,

Ik ben nou al weer een week bij mij gastgezin en alles bevalt goed. Ze doen echt van alles met mij, wat ik heel erg fijn vind. Zo ben ik al Walmart geweest. Heb ik lekker aan het meer gelegen en een waterfiets gehuurd in Stony Creek Park. En heb ik wat geshopt met Lisa en haar moeder. Natuurlijk ook naar de mall geweest. Dit was een kleinere versie, maar ik vond hem groot, haha. Ik heb wat leuke kleren gekocht, want jah de verleiding is toch wel erg groot als alles zo goedkoop is. Ook moest ik voor volleybal een pshyical test halen, want Amerikanen willen een verklaring van de dokter dat je 'in staat bent' om te sporten. Nu ik het toch over volleybal heb.

I become a Titan! Jaja, ik zit in het volleybalteam als spelverdeler. Dat is toch wel iets waar ik me het meest mee bezig hou nu, want deze week moet ik elke dag van 8 tot 11 en van 12 tot 2 trainen. Van 8 tot 9 heb ik speciale spelverdelers training samen met nog een meisje. Dit is wel goed voor mij, want deze positie is een tijdje geleden, haha. De trainingen zijn veel zwaarder dan thuis. Het is heel veel conditie, veel rennen. Maar het is wel erg leuk. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Loves

Reacties

Reacties

Joke Evers

Erg leuk allemaal Jette om te lezen. Je komt wel mooi aan het trainen zeg. Heel veel groetjes en ik wacht op je vlgd. verhaal.

Amke

Dat wordt dus hard aan de bak!
Laat ze een poepie ruiken en laat maar zien dat jij de beste spelverdeelster bent;)!

Xxx

Corine

Hallo jette vandaag voor het eerst deze site bezocht en gelezen. Je hebt het volgens mij getroffen leuk gezin en een leuke hond niet te vergeten. Succes met de volleybal en tot een volgende keer

Carla

Ha die Jette!

Net terug van vakantie lees ik je leuke verhalen. Wat fijn dat je het zo getroffen hebt met je gastgezin!
En als je daar zo hard traint, kun je als je terug komt hier in het Nederlandse volleybalteam, begrijp ik? ;-)

Liefs, Carla

Bert

Hallo Jette,
Intensief programma met al dat trainen.
Geniet vooral van alle indrukken die je opdoet.
Hier op dit tropische temperaturen (35 Gr.).
Benieuwd naar je volgende verhaal.

Groeten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active